جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴| غایبین بزرگ یورو، حسرت هالند و گریلیش

18:35 - 25 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۰۲۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴| غایبین بزرگ یورو، حسرت هالند و گریلیش
هفدهمین دوره از جام ملت‌های اروپا تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد و بازیکنان بزرگی یورو ۲۰۲۴ را از دست دادند.

خبرگزاری میزان - چیزی تا آغاز بزرگترین رویداد ورزشی در قاره سبز باقی نمانده. یورو ۲۰۲۴ با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت تا قهرمان قاره اروپا معرفی شود. 

بهترین تیم‌های اروپایی در این رقابت‌ها حاضر هستند و برای کسب مهم‌ترین عنوان ملی قاره سبز تلاش خواهند کرد. خیلی از بازیکنان بزرگ و برجسته فرصت بازی در این مسابقات را نخواهند داشت. برخی از آن‌ها به دلیل عدم صعود تیمشان به مرحله نهایی از این رقابت‌ها باز ماندند. مصدومیت عامل دیگر غیبت ستاره‌ها در یورو بوده است. همچنین بعضی از بازیکنان به تشخیص سرمربی به تیم ملی دعوت نشدند. 

در ادامه به غایبین این دوره از مسابقات خواهیم پرداخت:

انگلیس: جیدن سانچو، مارکوس رشفورد و جردن هندرسون از بازیکنانی هستند که نامشان در فهرست اولیه وجود نداشت. جیمز مدیسون بازیکنی بود که ابتدا در فهرست حضور داشت، اما به دلیل نمایش ضعیف در آخرین لحظات خط خورد. جک گریلیش، ریس جیمز و رحیم استرلینگ از جمله بازیکنانی بودند که نبودشان در فهرست سر و صدای زیادی به پا کرد. هری مگوایر نیز به دلیل آسیب دیدگی این تورنمنت را از دست داد.

جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴| غایبین بزرگ یورو، حسرت هالند و گریلیش

آلمان: مت هوملس، لئون گورتسکا، سرژ گنبری، یولیان برندت و کریم آدیمی از جمله بازیکنانی هستند که با نظر یولیان ناگلزمن از فهرست تیم ملی آلمان خط خوردند و در یورو ۲۰۲۴ مانشفت را همراهی نخواهند کرد.

اسپانیا: گاوی، ایسکو، بورخا مایورال، گایا، بالده، یرمی پینو، کوکه و کپا، مارکو آسنسیو و مارکوس یورنته، پدرو پورو، پائو تورس و لوکاس واسکس از جمله بازیکنانی هستند که با نظر لوییس دلا فوئنته در فهرست تیم ملی اسپانیا برای حضور در یورو ۲۰۲۴ به دلایل مصدومیت و افت کیفیت غایب بودند.

جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴| غایبین بزرگ یورو، حسرت هالند و گریلیش

ایتالیا: جورجو اسکالوینی، چیرو ایموبیله، مانوئل لوکاتلی، ساندرو تونالی بازیکنانی بودند که به دلیل مصدومیت با نظر لوچانو اسپالتی به تیم ملی ایتالیا دعوت نشدند.

فرانسه: بخت اول قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ در این فصل غایبین تاثیرگذاری دارد. لوکاس هرناندس، کریستوفر انکونکو به دلیل آسیب دیدگی فرانسه را همراهی نخواهند کرد. با نظر دیدیه دشان، رافائل واران هم به دلیل نمایش نه چندان خوب در فصلی که گذشت به تیم ملی دعوت نشد.

هلند: لاله‌های نارنجی در یورو ۲۰۲۴ بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داد. فرانکی دیونگ هافبک بارسلونا که در ال کلاسیکو از مچ پا مصدوم شد با وجود تلاش‌های کادر پزشکی به یورو نرسید. اسون بوتمن و مارتین دی رون نیز به دلیل آسیب دیدگی فرصت بازی در یورو را از دست دادند. جاشوا زیرکزی یکی دیگر از غایبان مهم این جام است. حال باید دید که رونالد کومن با وجود چنین غایبینی چه تدبیری برای یورو ۲۰۲۴ خواهد اندیشید. 

جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴| غایبین بزرگ یورو، حسرت هالند و گریلیش

بلژیک: تیبو کورتوا بزرگترین غایب تیم ملی بلژیک خواهد بود. دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید با وجود اینکه مدتی به دلیل مصدومیت غایب بود پس از طی دوران نقاهت به ترکیب بازگشت، اما به خاطر اختلاف با دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک یورو را از دست داد. 

اتریش: دیوید آلابا در ماه دسامبر رباط صلیبی پاره کرد و نتوانست تا پایان فصل برای رئال مادرید بازی کند. مدافع اتریشی به همین خاطر تیم ملی کشورش را در یورو همراهی نخواهد کرد. 

این تنها بازیکنان برجسته‌ای بودند که به آن پرداخته شد و به دلایل مختلف هفدهمین وره از مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۴ را از دست دادند. ۲ ستاره بزرگ فوتبال اروپا از جمله ارلینگ هالند و مارتین اودگارد به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم ملی نروژ از صعود به یورو بازماندند و این تورنمنت را از دست دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *